Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.14 sati A pa sad dok čekam da budem ubačen u 'krpe' da učinim ovo čekanje dražesnijim idem malo tipkuljiti po mobu. I tako započeti večernje razmatranje uz mob. Ma postalo mi je skroz zanimljivo pratiti znake vremena. A to znači prepoznavanje tragova Božjih u nečemu odnosno u nečijem životu. Vi znate, a već sam to i rekao znak su mi Božji moje Pečnik-ove. Onda znak mi je Božji i moj meštar Splićo. I ova web župa Gospe Sinjske mi je znak Božji. 19.03 sati Pa eto istipuljit ćemo još koje slovce do tv-dnevnika. A je najčešće ljudi kažu kako ću znati što Bog misli ako ne govori. Govori On, govori samo što mi nerazumijemo Njegov jezik. Eto i zato sam Bogu zahvalan jer sam Isusova ovca. Jer karizma Isusovih ovaca je razumijevanje Božjeg govora ljudima. A to razumijevanje se temelji na raspoznavanju znakova Božjih u svijetu i vremenu u kom smo.

Post je objavljen 02.03.2015. u 08:36 sati.