Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Disciplina života





Mirnodopsko vrijeme, hvala bogu, ne ponovili se
ratovi. Lijepo je živjeti u miru ne misleći šta ti fijuče
nad glavom.

Nad glavom ništa ne fijuće ali u glavi fijuće besparica,
nesanica, inkasatori na vratu, policija na vratima nisi platio
kaznu vodim te u zatvor tri dana.

Učinila sam sve da živim bolje.

Miješam se u uvriježene stavove o "radnicima" i ne radnicima"

Većina ne radi kažu, ima posla ali neće nitko da radi
da radi da zaradi, da preživi.Uvijek se može zaraditi
da se preživi bez obzira na naobrazbu.

Ili ono kad kažu... beskućnik. Ja se šokiram.

Kakav je to čovjek. Čovjek sa gaćama na štapu.
Kako si netko može dozvoliti da ostane bez kuće(stana).

Pa i ako si ostao bez svega, zaboravi da park postoji jer tamo su
manevri zabranjeni, snađi se, radi, plati si neku malu
sobicu. Jasno mi je da ima situacija kad je čovjek nemoćan,dotučen.

Ili su možda avanturisti? Vrag zna svakakvih nas ima.

Propagira se pravo na dostojanstvo.
Ko ga uskraćuje ako ne mi sami sebi...najčešće?

Meni to nije jasno kako čovjek spadne na te tako
niske, suhe, pucajuće grane.

I zato nema uspjeha bez discipline, a toga nama faliiii

Ja bih uvela ponovno vojni rok. Ali to
ja samo bih, ali na žalost ili na sreću, kako ko gleda na to..
ne mogu.

Regrutirala bih i cure od 18 - 20 pa tako ne bi imale priliku
hodati ulicom raskalašene sa bocom pive. Pijane ko zemlja.

Ili ja nisam In?

Ne bi one majci tumarale ulicom nego bi zasukale rukve i
učile kuhati i to od 5 sati ujutro,naučile napraviti
krevet i zategnuti plahte da ne žive ko u brlogu.

I muškarci sa njima, da znaju kasnije pomagati svojim
ženama.

Ostaje još samo Legenda o disciplini, čeličnim projektima
i čeličnoj ruci.

Mirnodopsko je doba na sreću rekoh i trenutno vozim
slalom na blogu i baš sam u jednoj oštroj krivini s osjećajem
da ću ostati bez skija prije cilja.

# PS:

Nisam sado a ni mazo
ali prstom u oko samo dajte :)




Post je objavljen 01.03.2015. u 22:33 sati.