Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mrizazivota21

Marketing

Priča jednog dječaka




Htjela je moj keks .
Da samo znate kako je lijep osjećaj zaljubiti se!
To je najbolja stvar na svijetu, naravno poslije mog predivnog keksa.
Bio sam lud za tom curom i za keksima. Nisam se mogao odlučiti što je bolje.
Jednog dana dok sam s njom hodao prema moru, sinula mi je sjajna zamisao.;-Otići ću joj kupiti sladoled-.
Ostavio sam svoju torbu njoj na čuvanje. Platio sam sladoled i premda je bio skup, onaj njen smiješak vrijedio je tog. Otpratio sam je do kuće kao pravi kavalir.
Zahvalila mi je, ali nešto mi je bilo sumljivo, imala je mrvice keksa na svojoj predivnoj majici.
Hm... bile su iste kao i moje mrvice od keksa.
OOOO, nnnnneeeeeee !!!!!!!!!!
Kad sam došao kući, pogledam u torbu. Nestali su moji keksi, nisu bili u torbi.
Hmm... da to nije iz mog prošlog sastava izašla ona bilježnica pa mi se sad osvećuje.
Ne, ne, nije to.
Vidjeh ukosnicu, ej, sjetio sam se: kako je princ tražio izgubljenu cipelicu ,ja ću tako ukosnicu i saznat ću tko je ukrao moje kekse. Sutradan sam tražio i tražio, ali ništa, kad ono dođe moja jedina i reče da je izgubila ukosnicu. A i pristajala joj je.
O, znači da je ona kradljivica i zato je imala one mrvice keksa na majici.
Nije mi više simpatija. Dira moje kekse!
Pa oni su samo za mene. Otišao sam ljutit,ali naravno sada imam novu, ljepšu i pametniju simpatiju, ali ako ona isto pokuša, što je ona prijašnja, čeka je ako ne Božja , onda moja kazna!!!



( napisao M.R. - učenik osnovac za Valentinovo )




Post je objavljen 27.02.2015. u 04:17 sati.