Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Muškarci hehe



U Japanu se zbog sramote oduzima sebi život.
U Hrvatskoj se postaje poznat.



Tata, tata jel istina da su komunisti bili crveni??
-E moj sine bili su zlatni, zlatni su bili!!



Dobili u školi zadatak da opišu svoju mamu.
I piše Ivica :
Moja mama je najbolja i najvrednija na svijetu. Svako jutro
rano ustane,pripremi nam doručak, pripremi nam odjeću i ode na posao.
Na poslu radi, a pod pauzom ode u kupovinu za naš ručak. Kad se vrati
kući, kuha ručak,
pripremi stol, servira nam hranu, a tati da hladno pivo iz frižidera.
Poslije ručka sve pospremi, a onda opere suđe, pegla, pere veša i čisti.
Navečer nam da večeru, istušira nas i spremi u krevet.
A kad ona legne, onda joj dođe Isus.
Učiteljica :
Ivice, do sad mi je sve bilo jasno osim ovog Isusa na
kraju..?
Ivica :
Učiteljice, ni meni to nije baš potpuno jasno, samo znam, kad
mama legne, da onda veli : "Isuse, zar sad još i ti ?!"



U školi u jednoj učionici na tabli piše :Ja imam najveći.
Učiteljica pozna rukopis od Perice i kaže mu da poslije sata
dođe u njenu kancelariju.
Prije polaska kaže on društvu : Jeste li vidjeli što znači reklama.



Mujo i Haso krenuli da se igraju igre pogadjanja
kaze Mujo
-Ja cu da zamislim neki pojam, a ti ces da mi postavljas pitanja u vezi njega.
Sto manje pitanja, to veca zarada. Krecemo od 100 eura, svako pitanje
smanjuje dobitak za 10 eura-
- OK- kaze Haso -
I mujo zamisli konjski penis-
Krene Haso
- Je li to zivo-
-Jeste-
-Jel se jede-
-Jede se-
-Da nije konjski penis ..



Izadje Dalmatinac u grad i naduva se k'o kanta. Dodje kuci i pita ga mama:
- Stipe,sine,jesi jea?
-Yeah,mama,yeah...



Ide lisica sumom, gladna. Sve gleda gdje ce sta strpati u stomak...
Tek iz jednog grma zacuje:
KUKURIKUUUUUU!!
Lisica, presrecna, skoci u grm. Kad tamo, dohvati je meda i
poce da je guzi i kaze:
heheeheheh: otkad sam naucio ove strane jezike riba kolko 'oces!


Sisanje samo sa upaljacem hehe
Šta se desi kad mu dođe mušterija i zatraži da ga ošiša na ćelavo



Post je objavljen 24.02.2015. u 06:59 sati.