Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/masogadur

Marketing

Gotova sezona Krnjevala AD MMXV

Pošto smo mi, kad rečen MI mislin na ekipu iz KPU "Kampanel" prvenstveno mašogradske maškare (Mašograd = Kaštel Sućurac, za sjevernjake) ne činimo prestave za Rijeku i šire, nego najpri za našu najbližu okolicu (Kaštila, Vranjic, Trogir) di gremo povirit sa di kojon točkon, koliko smo u mogućnosti, a i da pravo rečen, koliko ko jema volje ...
Tako da nan je, već tradicionalno, kraj krnjevalske sezone u Kaštel Starome, na Donjokaštelanskin maškaran.
Ove godine smo gostovali sa dvi točke ... "Imamo Predsjednicu" ...

 photo IMG_0525_zpsfbe79006.jpg

 photo IMG_0526_zps032670d6.jpg

 photo IMG_0529_zps56016cbf.jpg

 photo IMG_0530_zps879c2f06.jpg

ka i sa tradicionalnon sportskon točkon, u izvedbi Đeme i Frane ...

 photo IMG_0517_zpsa8fad2d2.jpg

 photo IMG_0521_zps62054a88.jpg

... da ne zaboravin spomenit da je, ka i uvik kad ga zdravlje posluži, bandiru nosija naš Kengi ...

 photo IMG_0512_zpsb066d098.jpg

E sad, koliko mogu bit objektivan, pari mi se da je mašogradski prikaz izbora za predsjednika/cu Lipe Naše izazva nepodiljene simpatije okupljenoga pučanstva, tako da su na svaki uzvik sa razglasa "Imamo predsjednicu!" uzvraćali sa ovacijan, ka na stadionu. Tako je bar bilo namo di san se ja stacionira, u Novome, isprid banke.

Sad, kad je sve gotovo, triba, je li, potegnit crtu. meni se pari da je, da više ne spominjen onu prokurbanu besidu "recesija" točaka, ukuno gledano, bilo manje, ali da su bile kudikamo kvalitetnije nego proteklih godina. Nisan se odavno nasmija ka za "Sprovod", "Bilo kuda ..." i "Imamo predsjednicu" u sućuraškoj povorci i "Skok u vis" u Donjokaštelanskoj ... Naravno, to je samo moj osobni utisak, i meni se osobno više sviđa da imamo dvi PRAVE točke nego nekih deset 'ebete točaka cerek
Od pridučer, Čiste Sride, nastupija je period Korizme, čišćenja, odricanja, koji traje sve do Uskrsa, a nedugio poslin blagdana, već tradicionalno, organiziramo domjenak za sve učesnike povorke i naše drage sponzore, koji su nan u ova teška vrimena pomogli da ovo sve organiziramo. Željno iščekujen party njami
Zdravi i veseli bili! mahmahmah

Post je objavljen 20.02.2015. u 09:41 sati.