Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
17.11 sati A idem uradit nešto. Moj mi did uvijek govorio: 'triba radit, radit i samo radit'. A ma tko bi mogao doseći dida mi Majora. Nije on bio krivobožac, nije obožavao rad kao Boga. Imo je i svoje dijaloge s Bogom. Da sam znate u kakve je zanose padao kad bi čistio kamiš od lule, ili kad bi križao duhan na stočiću kraj ognjišta. To bi mu se lice preobrazilo a oči zasjale. Ne, stvarno to je bio čovjek na mjestu, što kažu oni dolje 'čovik i po'. Duhovničkim riječima moj did Major to vam je svet čovjek. Premda nije u crkvu zašao. I znam da mu je to bilo žao - ali nije smio branio mu je onaj vražiji komunistički režim. Ohoj dide moj samo da nogama promiga mile tvoj onda će ne samo hodati nego letjeti. Zato šte se ti i baba Jaka zauzeli za milu svog.

Post je objavljen 30.01.2015. u 16:52 sati.