Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
14.12 sati 'Vidimo se sutra u osam', baš je izlazeći mi sobe rekao 'čovik i po'. E meštar Adis mi je upravo bija i tako dobro uradija. Naskroz spiritualno - fizhkalno. Zamisli pošlo mi je za nogom okrenuti pedalama sobnog bicikla čitavih, cijelih, komletnih čak 42 puta. Juhuhu još malo pa će 50! Bogu hvala za meštra Adisa taj se razumije u medicino i odlično diagnosticirao moje nekontrolirane pokrete zbog sjećanja na one grozne kostolomce koji su glumili fizoterapeute - kaže meni meštar Adis da me ulovio PTS. Ah grrr... Bog sve vidi Bog će svakom naplatit! E pa da, još bih trebao reći da mi je jutros bio i moj meštar Splićo, i da me je uradija onako kako samo on zna jer je iz Splita a dolje to oni rade 'prva líga'. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 30.01.2015. u 16:18 sati.