Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.55 sati Učinio sam brzinsko razlučivanje duhova i došao do toga da je najuputnije da sada uradim 'Glas iz krpa'. Eto danas nije bila dovoljna motivacija to što sam ovaj tren u 'krpama'. Morao sam moći nadići bojazan da li će ovo uopće moći biti objavljeno na web župi. Da pojasnim o čemu se radi. Nasa kraljica i alkarica Gospa Sinjska vodila je boj sa dušmanskim virusom. Ali mu je satrla glavu. Pa opet idemo napijeeed. Web župniku je to uubičajena stvar mačevati se sa zlom koje nasrće na djela Gospodinova koja čini po meni. Ali osjedočio sam se da se u ovoj mojoj RBK (raspetosti na bolesničkom krevetu) uz mene bojeve bije i moja vlajina i alkarica Gospa Sínjske. Eh da kažem jutros mi je bija i večeras će mi opet biti onaj koji će me uraditi 'prva liga'. Pa da to je moj meštar Splićo ili 'čovik i po'. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete LJubavi

Post je objavljen 29.01.2015. u 15:19 sati.