Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Ništa bez žena hehe



Ona: Dosta je, rastajem se od tebe!
... uvijek se šališ radi moje prekomjerne težine!
On: Ne, to ne smiješ učiniti!
... Što će se dogoditi s našim djetetom?
Ona: Koje dijete?!
On: Zar nisi trudna?



Razgovaraju dva oženjena muškarca srednjih godina:
- Joooj, što ovo vrijeme leti!
- Da, imaš pravo. Eto, dva puta kresneš ženu i prođe godina...



Kaze zena muzu:-Voljela bih da radim neke zanimljive stvari sa tvojim tijelom!
-Kao na primjer?
-Da ga zakopam...



Sad ću vam ja objasniti...
Perete kosu sa šamponom, onda vam se pjena slijeva po stomaku,
bokovima, guzi, nogama a na šamponu lijepo piše da POVEĆAVA VOLUMEN!!!
Zato trebate prati kosu sa deterdžentom za suđe, na njemu piše da
otapa i tvrdokornu masnoću!!



Pepeljuga je ostarila, princ umro i tako sjedi ona sama u vrtu i mazi svog mačka.
Iznenada se pojavi Vila i upita Pepeljugu:
- Da li imaš neku želju?
Pepeljuga će:
- Pa da, željela bih da sam ponovo mlada, a da je pored mene zgodan princ!
Rečeno – učinjeno! Vila zamahne štapićem i Pepeljuga se pretvori u mladu i
ljepu devojku, a mačora u zgodnog princa.
Tada princ priđe Pepeljugi i pita:
- Da li ti je sada žao što si me kastrirala?



Nakon dugo vremena sretnu se dvije debeljuškaste prijateljice.
- Nikako da izađem na kraj s tim kilama, – požali se jedna.
- Ma, šta sve nisam pokušala: gladovanje, akupunktura, dijete…
- Meni su preporučili jahanje, – kaže druga.
- Ma nemoj, je li uspjelo?
- I te kako. Kobila koju sam jahala smršala je 20 kg.



Znate li kako ćete natjerati muža da dođe odmah doma ako je u
birtiji sa prijateljima?
Posaljete mu SMS:
-"Kupi vino,obuci tigraste bokse i dođi kod mene muž mi je pijan ko
demon sa društvom u birtiji."
I onda isključite mobilni...


maca u akciji:




Post je objavljen 27.01.2015. u 07:03 sati.