Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/skrpun

Marketing

Novi pitar za Ružu

Kad se spominje konzervatizam odmah mi pred očima izroni slika 'Amiša' prorijeđenih dlaka na bradi kako s uzdama u rukama i kolcem u kičmi sjedi na dvokolici koju kaskajući poteže nasmijano kljuse.
A što je moderni konzervatizam?
To bi, valjda, isto bio 'Amiš' ali na Kubi opet s kljusetom no umjesto dvokolice nasmijano konjče potezalo bi veliki Opel bez krova iz pedesetih godina minulog stoljeća.
Ili, što je to konzervatizam u ljubavnom životu?
To bi bilo ono kad prije braka ne diraš konzervu…
- Ajde moš koji put.
- Je, aha, onda će te, siguran budi, otkantat i nać drugoga. 'ili dragaj ili se ne badaj'!
A što bi onda moderni konzervatizam bio u politici?
To bi bila stranka HKS (Hrvatska Konzervativna Stranka, titulirali su je kao modernu-konzervativnu) kojoj je prišla Ruža Tomašić iz doskora HSP-AS stranke. (ova ili nije bila hrvatska ili nije bila konzervativna)
Tri…pardon, četiri hrvata stranka.
I skoro da se samo od sebe nametne pitanje, čemu to?
I ako čudno ali je svrsishodno i vrlo učinkovito. Što više trabanata oko velike stranke izborna pobjeda je izvjesnija što se vidjelo iz tek završenih izbora. Na koncu se svi nađu pod milim pogledom velikog, crnog šefa.
Što više oćala u boji ponudiš ovcama sjeno će im biti ukusnije.


Post je objavljen 17.01.2015. u 22:46 sati.