Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.46 sati Ha, pa ovo je baš dobro da imam svoj red, jer u funkciju stavljam svoje redovničko zvanje. A zna se ako sam u ovo doba dana u 'krpama' da ide svakodnevni 'Glas iz krpa'. E da kažem, iz njih bi me trebao izvaditi meštar Adis pa me onda uraditi. Ali i jutros me uradio meštar Splićo, a kako drugo nego 'prva liga'. Taj me stvarno, zaozbiljno urađuje. Pa mi je došla misao da ga upitam može li mi dolaziti i uvečer urađivati me. Ali ipak to trebam urediti sa svojim poglavarima. Hvala Bogu moje srce je od želja satkano. Gospodin to zna, pa ako bi me pitao koju želju za Božić imam. Ništa neobično da kažem svoju nemoguću želju koja je samo Njemu Svemogućem moguća. Rekao bih: 'da promigam nogama'. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPic
Zdravomariju za meštra Adisa, molim!

Post je objavljen 17.12.2014. u 15:29 sati.