Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.56 sati Eto fino, učinio sam đire (5) hodalicom po hodniku uz njegovateljicu Jadranku. Svoje redovničko sam izbrevijario (iščitao redovnički brevijar). A sada možemo nešto rekreativno uradit. Čini mi se zgodan redak iz današnjeg (srijeda) evanđelja: 'Jakovu se rodi Josip, muž Marije od koje se rodio Isus.' Vidimo da je Isus pristao biti dobro ukorijenjen u našu povijest. Isus je Bog, znači netko onkraj, iznad - dakle za nekakve dubokoumnike. Ali učovječeni Bog, nama blizi, isti kao mi. Bio dijete, šmrcao, zijevao... A takav je postao veličanstveni Bog iz ljubavi prema čovjeku. O divan je Bog i baš dobro da sam dostojan biti Njegova ovca.

Post je objavljen 17.12.2014. u 08:28 sati.