Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Sve se oko seksa vrti hehe



Nakon što su se u subotu ujutru probudili naspavani,
muž se okrene i odlučno reče ženi:
- Draga, danas moramo našem psu da odsječemo rep!
Žena ga, u čudu, pogleda:
- Zaboga, pa zašto bismo psu sjekli rep?
- Sutra dolazi tvoja majka, a ja neću da ona stekne pogrešan utisak da joj
se netko u ovoj kući, osim tebe, raduje!



Neki dan se Gospi u Međugorju ukazao Chuck Norris!



Mujo: "Fato, ajde ti u šumu po drva!"
Fata: "Zašto?"
Mujo: "Svaki put kada idem naguzi me medo!"
Fata: "A zašto bi sada i mene guzio?"
Mujo: "Zbog ravnoteže u prirodi."
Vraća se Fata iz šume i vuče medvjeda.
Mujo: "Fato, zašto si ga ubila?"
Fata: "Živ je, samo je iscrpljen!"
Mujo: "Onda će me opet naguziti kada se probudi."
Fata: "Neće, ti ideš u šumu."
Mujo: "A on?"
Fata: "On ostaje tu!"
Mujo: Zašto?"
Fata: "Zbog ravnoteže u prirodi."



Kako razlikovati oralni od rektalnog toplomjera?
Pa, po okusu...



Kurva poslije zavrsenog radnog dana zaustavi taxi i kaze taxi vozacu:
- "Molim, vozi me kuci". Dade adresu i zaspa. Vozac je probudi pred
kucom i rece cijenu. Kurva se ko bajagi iznenadi i rece
da je zaboravila novcanik u kupleraju.
- "A kako ces da platis?" upita taxista.
Kurva zadize suknju i rece:
- "Sa ovim."
Vozac na to upita:
- "Imas li ti nesto sitnije?"



Intelektualac- Osoba koja može provesti 2 sata pa i više u razmišljanju
o nečem što nije sex.



Putujem busom doma.
Krcat je i ne da mi se gurati do aparata da poništim kartu.
Zamolit ću ženu ispred da mi je poništi.
Kako da joj se obratim, s ti ili vi?
Na predzadnjoj stanici nije sišla, znači putuje do kraja.
Malo je bolje promotrim i vidim da nosi bocu vina.
Sigurno ide nekom muškarcu.
Vino ne spada medu ona najjeftinija. Muškarac je
dakle zgodan.
U mom selu su dva zgodna muškarca - moj muž i moj
ljubavnik. K mom ljubavniku sigurno ne ide jer ja sad idem k
njemu. Dakle ide mome mužu.
Moj muž ima dvije ljubavnice - Katarinu i Anu.
Katarina je trenutno na godišnjem.
Na to ću: "Ana, možeš mi molim te poništiti kartu?"
Ana: "Mi se poznajemo?!?!


baba legenda seks becarac




Post je objavljen 10.12.2014. u 07:05 sati.