Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diogenovabacva

Marketing

Dvanaest – puta dva, puta četiri, puta tri


Koliko ima višekratnika
broja 12
na razdaljini od imena Emma do Emily?

Upravo sam skužio da je
glumica
Emily Watson
točno onoliko starija od mene
koliko je
glumica
Emma Watson
mlađa od mene:
malo manje od 12 godina.

Nije to nešto što bi vrijedilo samo danas,
jer i jučer je tako bilo,
a bit će i sutra,
no baš danas sam
nakupio
36 kuka na grbi,
što stvara poetičnu ekvidistancu spram
48 gospođe Em.Watson
i 24 gospođice Em.Watson
(pa sam samo danas
75% prve
i 150% potonje).

Ali jedna druga centriranost
na pola puta
čini mi se još zanimljivija:
zar se ne radi o savršenoj metafori
ovog životnog doba –
na ekvidistanci
između mladosti i sredovječnosti?



Post je objavljen 04.12.2014. u 23:59 sati.