Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.01 sati A neće ići popusti ovom, popusti onom. Vidim da trebam biti odrješit. Idemo uradit razmatranje i gotovo! U redu sada znate koliko je sati ali dozvolite mi jednu sitnu laž poradi tekstića kojeg bih rado uradio. Bilo je 17.15 sati kada sam stajao parkiran u svojoj karijoli ispred Gospe od kamenitih vrata i htio sam joj natipkuljiti na mob nešto kao ovo: O Gospe od kamenitih vrata, ili Remetska, Bistrička ili SInjska znam da si ista. Jednako si mi draga kao i ona Sinjska koja je utješila, mene svoga vlaja. Znači mi Gospe znači ono što si mi rekla jer znam da me voliš ti i tvoj Sin moj Gospodin. Molim te daj mi znak ako nije tako ali mi se čini da je već otpočela realizacija 'puno lipi stvari' koje si mi rekla. Boze čuvaj Hrvatsku a ti Gospe od kamenitih vrata glavni joj grad -Zagreb naš.

Post je objavljen 24.11.2014. u 07:48 sati.