Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smisao-zivota

Marketing

22. studeni


Danas mi je rođendan, nevažno koji po redu smijeh... Ne znam da li ste se ikada zapitali što se sve događalo u prošlosti na dan kada slavite svoj rođendan, ali najvjerojatnije možete otkriti zanimljive događaje yes... Tako sam ja već odavno spoznao kako je 22. studeni jedan od zanimljivijih datuma... Npr., osim mene zubo od poznatih osoba danas slave rođendan još i...


Jamie Lee Curtis


Scarlet Johansson


Boris Becker


Oscar Pistorius


Milan Bandić

Na taj datum 1307.g. zapečaćena je sudbina vitezovima templarima, jer je tadašnji papa Klement V. Izdao bulu o raspuštanju njihovog reda i zapljeni sve njihove imovine, nakon čega su usljedila i njihova uhićenja, mučenja i pogubljivanja.


A Angela Merkel i svijet taj će datum pamtiti kao dan kada je Njemačka dobila prvu kancelarku 2005 g...


Na taj dan umrli su moji omiljeni pisci...


Jack London


Aldous Huxley

Ali, na taj dan dogodio se i jedan od najpoznatijih atentata na svijetu, onaj na američkog predsjednika JFK-a u Dallasu 1963.g. Od svih mogućih teorija koje pokušavaju dati odgovor zašto je Kennedy ubijen najdraža mi je ova:




Post je objavljen 22.11.2014. u 18:13 sati.