Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Počivali u miru hehe



Došla Ciganka kod ginekologa i samo što je ušla počela je galamiti:
-Doktore,pomagaj,boli me picka!!
-Ajd izađi van,ne kaže se picka već vagina...fino pokucaj na vrata i kaži,doktore,
boli me vagina!
prošlo i pet minuta Ciganka ne ulazi ,onda odjednom otvori vrata i kaže;
-Kako reče doktore da se zove moja picka...jel Marina?!



Dosao bogati sin djedu na selo. Dosljak je bio odusevljen seoskom
idilom, ali je imao jednu primjedbu - na WC.
- Zasto je tako daleko od kuce - upita svoga djeda.
- Nije daleko, krenes li na vrijeme.



Kaze Mujo Husi: Ja volim paranormalne žene!
Huso će njemu : Kakve su ti to žene?
Mujo: Pa one normalne, što imaju para !



Što je za pedofila vrtić?
Obećana zemlja...



Kako se zove najpoznatiji "underground" pjevač na balkanu?
Toše Proeski...



Naručio momak kafu neđe u Crnu Goru ali nakon nekog vremena kaže:
Konobar, pliva mi muva u kafu !
A konobar će: Pa što ćeš ti za 1 euro,patka da ti pliva ?



Mujo došao kod doktora i žali se:
• Doktore, kurac mi je jako crven!
• Da vidim - kaže doktor.
Mujo mu pokaže i doktor se uvjeri - stvarno crven kurac.
• U redu, sredićemo to, ali će te koštati 10 eura.
Pohvalio se posle Mujo Hasi kako je bio kod dobrog doktora,
pa je Haso otišao kod istog doktora:
• Pomagaj doktore, kurac mi je jako plav, a Mujo kaže da i to možeš da središ.
• Da vidim - kaže doktor.
Haso mu pokaže i doktor se uvjeri - stvarno plav kurac.
• U redu, sredićemo to, ali će te koštati 1.000 eura!
• Kako to, Muji si naplatio samo 10?
• Zato što je Mujin kurac bio umazan karminom a ti imaš gangrenu!


Ode i drugi




Post je objavljen 17.11.2014. u 07:41 sati.