Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diogenovabacva

Marketing

Kako ih nije sramota?!


Velika vijest jutros: ''Dejan Lovren napokon progovorio o golišavim fotkama!'' Ma daj, pa šta kaže? Oženio je, kaže, Brku iz Ko to tamo peva.

Tad mi je žena najviše patila. Bio sam jako ljut zbog toga. Prva poruka ujutro koja me dočekala bila je od žene koja je rekla – sramota.

Čekaj, čija sramota? Ovih žutih, što su došli da ih poskrivećki gledaju gole? Ne, drugačije nam on to predstavlja:

Mene je stvarno bilo sramota.

Eto. Kaže: mene je bilo sramota. MENE.

Iz aksioma da je morao biti usuglašen s optikom svoje gospođe (inače mu se ne bi dobro kući pisalo), izvodimo kako je i gospođina optika bila da to njega ima biti sramota.

***



BRKO: Kako ih nije sramota?!
ŠLAGERPEVAČ: Od koga?
BRKO: Od nas.
ŠLAGERPEVAČ: Pa mi smo došli njih da gledamo.
BRKO: Ha? Bez obzira!



Post je objavljen 01.11.2014. u 12:21 sati.