Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/skrpun

Marketing

Žao mi Vas je a ogorčen sam

Nažalost zdravlje Vam niko ne može vratiti i zbog toga mi je iskreno žao.
Niste zaboravljeni i ne znam na koji način da Vas društvo u to uvjeri.
Na koji način da Vam se kaže da jeste heroji i da to ne morate dokazivati na ovakav način?
Ne znam.

Gledam sve ovo vrijeme kako se iz 'malog' prosvjeda rađa đavolja igra i ne mogu se otet dojmu da će se 'Ćavoglave' preseliti pred ministarstvom.
Pitam se čemu sve to?
Molim Vas ostavite otrcane fraze i recite otvoreno hrvatskoj javnosti što je pravi razlog Vašeg prosvjeda, ta valjda se ne bojite otvoriti dušu svom narodu.
Čemu 'neutralni tereni' kao da su prostorije gdje Vas se poziva na razgovor okužene pa se bojite 'ebole'.
Čega se to bojite? Svog ponašanja možda, svojih zahtjeva koji su svakim danom drukčiji i nerazumljiviji kao da samo skupljate vrijeme do polaska u Vukovar?

Znate li kako je rekao Taras svome sinu? 'Ja sam te rodio-ja ću te i ubiti'!
Želite li to napraviti Hrvatskoj?

Vidite, ja nisam glasovao za ovu vlast jer su moji pogledi nešto drukčiji ali otvoreno Vam kažem, sad ću glasovati baš za SDP!
Na svakom koraku im se noge spotiču i u prkos tome oni su u ovo malo vremena okrenuli puno toga na pravi put a to lovcima u mutnom ne odgovara.

Pročitajte ovaj članak pa se zapitajte ko je tome kriv? Je li politika što nas je s privatizacijom i pljačkom dovela do toga ili ovi za koje kažete da im viri petokraka ispod kape?
Petokraka ispod kape, a dobro znate da su svi kojima viri petokraka u HDZ-eu i to Vas ne smeta.
Kaže, sad smo slobodni, sad možeš slobodno pjevati 'Vilu Velebita'. Jeste li čuli pjesmu u zadnjih desetak godina?
Ja ne mogu pjevat jer sam gladan a ima nas puno ravnih trbuha.
Dragi moji BRANITELJI promislite što radite i pogledajte nekad i okolo sebe!
Uvijek kažem, ako bih samo ja imao punu trpezu a seljani okolo mene gladni, đavo se izio!



Post je objavljen 30.10.2014. u 00:49 sati.