Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.39 sati Hoćemo na posao sada nakon što sam učinio regularne đire (5) hodnikom u hodalici uz filozofa Branka. I nakon što sam izbrevijario svoje redovničko (iščitao redovnički brevijar) E a cijeli dan me intrigiraju ova vrata u Kraljevstvo Nebesko. Evanđelje kaže da su uska. Zanimljivo mi je to komparirati sa osobnim iskustvom. Kad sam ono bio dva mjeseca u komi. To je bio neki mračni tunel (pun beštija koje su na me kesile zube) kroz kojeg sam Bogu hvala uspješno prošao. A onda izbio u prekrasno prostranstvo ljepote. Valjda su to ta vrata. One beštije su uskoća tih vrata. Tko prođe mimo njih a da ga ne ozljede taj je sigurno u Kraljevstvu Nebeskom.

Post je objavljen 29.10.2014. u 08:18 sati.