Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Počnimo tjedan sa životinjama hehe



Pita Mujica Suljicu:
- "Šta je jupa?"
Suljica:
- "Ne znam."
Mujica:
- "Pa maji otvoj u zidu!"



Javlja se avion komandnom tornju:
• Izgleda... hik... da ćemo... hik... pasti...
• Kako to? Jeste li vi glavni pilot?
• Ne... hik... pilot jebe pozadi stjuardesu...
• Jeste li vi drugi pilot?
• Jok. Taj... hik... povraća u klozetu.
• Ima li u avionu nekog od putnika a da ima iskustva sa letenjem?
• Ma kakvi ... hik... a i da ima tol'ko su pijani da ne bi mogli ništa da urade.
• A ko ste vi?
• Ja sam, brate... hik... autopilot...



Dovikuju se Mujo i Haso preko reke:
•Haso, bolan, imaš li tamo neki čamac?
•Jok!
•A ima li neko u blizini čamac?
•Nema!
•A znaš li, Haso, plivat?
•Kô sjekira! Što pitaš?
•Zato što sam ti sinoć jebo Fatu.



Kada go muškarac upadne u žensku svlačionicu, one odmah vrište i
tjeraju ga napolje.
A kada gola žena upadne u mušku svlačionicu, svi muškarci su Veseli
i gostoljubivi. Eto, to pokazuje svu dobrotu muškog srca...



Trgovački putnik upita mališana koj se igrao ispred ulaza.
- Mali je li ti mama kod kuće?
- Da.
Trgovac pozvoni jednom, pa drugi put, ali se nitko ne javlja:
- Zar nisi rekao da ti je mama kod kuće?
- Kod kuće je, ali ja ne stanujem ovdje!



Pričaju dva Crnogorca u kafiću i jedan od njih provali da je
ovaj drugi tužan, pa ga upita:
• Je li, Nikola, što si mi nešto tužan?
• Ma pušti me, otac mi je u bolnicu.
• Au, i kako mu je?
• Pa, na aparatima je.
• Na aparatima? Pa jel dobija?



Kako policajac otvara pivo?
Izvadi limenku na sto, uperi pištolj u nju i vikne:
•Otvaraj! Policija!



komedija zivotinja






Post je objavljen 27.10.2014. u 07:11 sati.