Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

MUŠKARCI hehe



ONA: Zašto me pratiš?
ON: Sad kad si se okrenula i ja se pitam..!



PSIHO TERAPIJA
Od djetinjstva imam noću strah da je neko ispod mog kreveta.
Otišao sam kod psihoterapeuta i rekao mu:
- Imam problem. Svaki put kad legnem u krevet mislim da je neko ispod njega.
Bojim se. Mislim da ću poludjeti ...
- Mogu Vas izliječiti! Dolaziti ćete na razgovor tri puta sedmično i za godinu
dana ću vas osloboditi tog straha.
- Koliko će biti cijena terapije?
- Pedeset eura po posjeti.
- Moram razmisliti pa ću vam se javiti.
Šest mjeseci kasnije prepoznao me je na ulici.
- Zašto niste došli na terapiju?
- Pa, pedeset eura, pa tako tri puta sedmično cijelu godinu, to je mnogo novca.
Jedan konobar me izliječio za 50 eura. Bio sam tako sretan što sam toliko uštedio,
da sam odmah kupio novi autom!
- Kako je to uspio? Kakav savjet vam je dao?
- Rekao mi je…, da odsiječem noge od kreveta...



Tip se upucava curi u disku. Nakon nekoliko pića i malo plesa,
dogovore se da provedu noć zajedno. U automobilu na putu do njegove kuće,
cura ga pogleda s osjećajem krivnje i kaže:
- “Moram ti nešto priznati. Ovaj grudnjak koji nosim je ispunjen jastučićima.”
On brzo odgovori:
- “U redu je, nema veze.”
- “Zaista je ispunjen. Ravna sam k’o beba. Ovdje nema ničega.”
- “Mislim da nema veze”, te nastavi on:
- “I ja tebi moram nešto priznati.”
Nakon kraće pauze on nastavi:
- “Imam onu stvar kao mala beba.”
Ona se na trenutak zamisli pa kaže kako nema veze, i kako će se ipak
zabaviti zajedno. Kada su stigli do njegove kuće, odoše u njegovu sobu i
krenu se razodijevati. Ona naravno skine svoj grudnjak i bila je tako ravna
da su joj se vidjela rebra na mjestu grudi. On joj se nasmiješi, skine hlače,
a ono ispadne ogromna kurcina
- “Što!?”, uzvikne ona.
- “Mislila sam da si rekao da ti je velik kao mala beba!”
- “Ali imam”, odgovori on.
- “Tri i po kile i 50 centimetara.”,



Koji je najveći aerodrom u Albaniji?
Onaj u Beogradu!



Kako se Saša Matić proveo na moru?
Neviđeno



JEDINO SE U BOSNI...
kahva peče, hljeb kuva, jaja ubijaju, a čarape čuju.
Kada padneš pitaju te jesi li se ubio, i kćerku zovu 'SINE'.
U Bosni se spava kao zaklan. Kad ga pitaš: "Kako si?",
on ti kaže: "Nako!" U Bosni se ne kaže otvori usta, nego ZINI!
Jedino se u Bosni kaže: gdje si?", a čovjek stoji ispred tebe.
U Bosni se ne koriste recepti, nego OD OKA, OFRLJE.
U Bosni MORAŠ ići u školu i dobro učit' da ne bi ko'po kanale.
Ili ono: "Bjež' mi s očiju da te ne vidim!"
U Bosni se NEĆU kaže HOĆU KURAC . . . i još svašta nešto
pa haj' ti to objasni nekome ko nije iz Bosne.



Kaj su rekli policajci prije nego su krenuli uhititi Bandića?
Idemo delat...


Ima stvarno ludih tipova hehe






Post je objavljen 23.10.2014. u 07:08 sati.