Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.14 sati A pa što bi sada? Web župa spava, kućna mreža neće pa neće 13.25 sati E tako je bilo tada. A u međuvremenu sve do sada kod mene je bio onaj za kog molite Zdravomariju. E meštar Adis ima zlatne ruke Uspio mi je pronaći 'stik' i na webu sam. Dobro za sad imate samo babu Jaku. Ali čim me izvade iz 'krpa' idemo dalje. Eto nažalost kućna mreža ne radi pa moram preko 'stika'. Adis me naravno i uradio onako po svome spiritualno - fizikalno. E ali jutros mi je bio i moj meštar Splićo. A on me pak radi 'prva liga'. Ono koljeno desne noge sve je bolje i bolje. U punini vremena bit će i ono baš kako valja. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 20.10.2014. u 15:28 sati.