Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Ako ne znate upravljati auto cestama, odstupite odmah!

Auto ceste Hrvatsku povezuju (a hrvatske političare razdvajaju).

Monetizacija auto cesta (štetna i pokrenuta na lažnim tvrdnjama) novčani je manevar vladajuće klike ...
Bespotrebno izazvano pitanje povrata kredita korištenih za gradnju (do sada izgrađenih auto cesta) proisteklo je iz pohlepe vladajućih struktura (koje ne stvaraju ali olako troše velike količine novaca).

Rješenje plaćanja kreditnih rata treba potražiti kod inicijatora, projektanta, kreatora auto cesta.
Hrvatska je (zbog izračuna i procjene prometa) nije gradila komercijalne auto ceste (kampanja o neisplativosti auto cesta je, dakle, neutemeljena). Auto ceste po jednostavnom gledanju nisu bile isplative prije izgradnje.
Model (strateški) finaciranja gradnje je riješen složenijim gospodarskim zahvatom.
Konsenzusom hrvatskih građana prihvaćen je model povećanja cijena naftnih derivata, čime građani RH otplaćuju kredite za gradnju auto cesta. Iako je tadašnje poskupljenje naftnih derivata bilo dvostrukao( otprilike, za diesel gorivo s 3.5 kn na 7,10 kn), sada nam predočavaju samo 20 lp koje se koriste u svrhu otplate kredita. Hrvatske auto ceste ne mogu vraćati kredite jer su novac za otplatu kredita dali hrvatskoj državi kao nepovratni kredit ...
Lažima postojeće političke garniture nije kraj.
Ulaganjem u gradnju hrvatskih auto cesta, država Hrvatska je potpomogla razvoju turizma koji je godišnje zarađivao 1 mil. US$ (u sivoj i crnoj privredi 3 mil. US$). Nakon izgradnje auto cesta (investicija RH) i razvoja hoteljerstva (gradnjim luksuznijih zdanja, privatni investitori) godišnji prihodi od turizma su se povećali na 7 mil. € (u sivoj i crnoj privredi 12 mil. €). Ukupno procijenjeno povećanje prihoda od turizma iznosi na godišnjoj razini oko 50 milijardi kuna.
Uz porez na dodanu vrijednost od 10%, država uprihoduje 5 milijardi kn godišnje. (Auto ceste se same isplaćuju, komercijane su. Jedini je problem što zarađene novce auto cestama ne možete dva puta potrošiti.)
Auto ceste su se gradile poštujući dnevnu i godišnju frekvenciju prometa, poštivajući ekonomske zakone ulaganja. Kriva je tvrdnja o bespotrebnosti i luksuzu izgrađenih auto cesta.
To je složeniji postupak prihodovanja i nije pogodan za raspravljanje sa onima koji nisu na stupnju potrebnom za upravljanje takvim projektima.

Trenutna vlast niti razumije problem (koji to nije), niti je sposobna funkcionirati na toj razini.
Ako ne znate upravljati auto cestama, odstupite odmah!




Post je objavljen 14.10.2014. u 14:00 sati.