Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Volite li lubenicu hehe



Sinoć mi "crko" internet pa sam malo sjedio sa obitelji.
Fini neki ljudi...



-Doktore vi ste genij! Bio sam prije vas kod mnogo doktora,
ali tek taj lijek koji ste mi propisali zadnji puta mi je pomogao.
>Genij je apotekar. Ja sam samo probao raspisati kemijsku olovku..



Ulazi žena kod pedijatra, noseći bebu i objašnjava:
• Znate, doktore, beba ne dobija dovoljno na težini,
čak je prošle nedelje izgubila 100 grama...
• Kako se beba hrani? - upita pedijatar.
• Sisa.
• Molim Vas, svucite se do pola. Gospođa se svuče i ljekar počinje da joj steže dojke,
da ih masira, vuče bradavice i najzad počne da "vuče" iz jedne bradavice.
Najzad saopštava dijagnozu: • Nije ni čudo da djete gubi težinu, vi uopce nemate mlijeka.
• Naravno da nemam, to je djete moje sestre... ali ipak mi je drago što sam došla...



Mrzim kad napisem kilometarsku poruku , A dobijem odgovor sa OK



Odakle potiće obićaj propuśtanja żena, da prve prođu kroz vrata?
Naśi preci su na taj naćin provjeravali, da li u pećini nema medvjeda.



- Posvađao sam se sa ženom i sad me boli glava.
- To ti je sigurno migrena.
- Ja mislim da je ipak od pepeljare.



Došla inspekcija u fabriku pileće paštete da provjere kvalitet sastojaka.
Pita inspektor: "I, ovo je samo piletina u pašteti?"
"Pa jeste, otprilike, sve piletina."
"Kako otprilike? Ima li jos nekog drugog mesa?"
"Ma malo dodamo."
"Ma sta dodate?"
"Ma ima malo konjetine."
"Sta znaci malo konjetine, koji omjer???"
"Ma 50%"
"Kako 50%???"
"Pa jedno pile, jedan konj"
"Auffff, pa ne morate onda ni stavljati piletinu!!!"
"Pa i ne stavljamo."


Lubenica




Post je objavljen 17.09.2014. u 07:04 sati.