Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
14.09 sati E tu smo, na pravom mjestu sam, u središtu cilog svita, na Cvjetnjaku, sa mojm Pečnik-ovima. Do ovdje me prebacio subrat Isusova ovca br. Mirko. 15.02 sati E pa daaa, nisam uradio naše 'krpice', pa neka to bude ovo. Sada će uslijediti Gornji grad i tako mi draga Gospa od kamenitih vrata, a onda Jezuitski trg. Ponosan sam jer sam dionikom iste karizme sa tim starim jezuitima. Osobito mi je drago kako je umjetnik vidio lik jezuita. Stišće zmiji glavu, makar mu se ona već omotala oko noge i smrtonosni otrov izbacuje. Ali bezopasna je i nemoćna jer ju je jezuita za ključno mjesto poduhvatio. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi p.s. Čini se da će kiša pa ništa od Gornjeg grada ali ćemo zato do Zdenca života

Post je objavljen 14.09.2014. u 18:13 sati.