Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas izu krpa

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
13.16 sati 'Vidimo se u ponedjeljak oko pola jedan. Aj bok!' Baš sam se pozdravio s meštrom Adisom, koji mi je bio i baš kako valja me uradio. Rekord, rekord je i danas pao. Uspio sam svojim, vlastitim nogama jedva jedvice, ali uspio sam, huraaa, okrenuti pedalama sobnog bicikla DVADESETTRI (23) puta. Voooah... Znate koji je to uspjeh! Ali prije meštra Adisa bio mi je i moj meštar Splićo. A to se zna da on radi 'prva liga'. On mi neće to reći, ali znam da ću uz njega promigat nogama za par godina. E, ali još se trebam naći sa mojim Pečnik-ovima, jer subota je. A što se mora nije teško, Bože moj. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 13.09.2014. u 18:41 sati.