Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
18.08 sati A htio bih uraditi razmatranje ne znam da li da ga želim ili ne želim. Ah krhko je znanje… jer htio bi da bude o mojim Pečnik-ovima. Vjerujem da znate zašto bih, a pretpostavljam da znate i zašto ne bih. Sutra je subota kao i sve subote ima više od deset godina moje Pečnik-ove će Gospodin Isus potaknuti da obiđu unesrećenog svećenika. Svećenika njihovog ljubljenog Krista. Ma znate što kad sam ređen za svećenika riječi Gospodinove koje sam slušao: 'Ti si moj! Od sada ću na tebe paziti kao na malo vode na dlanu' zvučale su mi neuvjerljivo, mislio sam to je pobožno pretjerivanje. Ali kad mi je ustrebala (2003) skrb kao kapljici vode na dlanu. One su bile tu i još su uvijek. Ah kako im je bilo - to njih pitajte. Znam da su uz tog svećenika bile svake subote bilo u Krapinskim Toplicama, Zagrebu, bilo u Splitu, Krapini. Osim što im je ta subotnja obveza dekomodirala njihov život, znam da su, od onih uz mene bile proganjane, osumnjičene. A konačno to ih je sve i financijski koštalo. Eto mogu reći ovo robe u ormaru što imam to su mi kupile moje Pečnik-ove. A onda pokvari mi se comp, mob, ovo, ono sve su one to nosile u servis na popravak. Skrb i brigu iskazivale. Nikad praznih ruku nisu došle tom svećeniku. Te sokići, voće ovo i ono... Do te mjere su se skrbile za svećenika da su mu noktiće podrezivale i brusile. Ne zaista ako je tko zavrijedio nagradu 'Ponos Hrvatske' to su moje Pečnik-ove.

Post je objavljen 13.09.2014. u 08:34 sati.