Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
13.23 sati 'Daj pet!' Baš sam se tako pozdravio s meštrom Adisom, koji je kod mene bija i kako valja me uradija. On me i u 'krpe' ubacio. Onda sam mob prihvatio I 'zlatni palac' je po njem zaplesao. A pleše u ritmu koji mu dolazi iz udrene glave 'onoga' (mene). Za očekivat je da napisano neće biti nešto filozofski dubokoumno. Eto samo osvrt da me je uradio onako kako on to zna do kraja spiritualno - fizikalno. I još ovo uz njega sam učinio rekordnih 19 okretaja pedala sobnog bicikla. Oh hvalite me, hvalite... A jutros me je bijo uraditi i moj meštar Splićo. A on radi 'prva liga'. Bili smo tu na kućnoj terasi. I mogu reći da sam sve osvjedočeniji da ću SIGUGRNO promigati nogama u punini vremena. Ma uostalom što me za to briga, kad gotovo već funkcioniram. A što će mi što? Slavim Gospodina svaki dan, imam svoj posao, svoje ljude. U svojoj kući sam. Prošlost je iza mene, sadašnjost se trudim živjeti, A BUDUĆNOST JE ISPRED MENE i 'puno lipi stvari' (a zamisli već sam starček.) Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 12.09.2014. u 12:26 sati.