Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mrizazivota21

Marketing

Ebola u "plućima" grada Splita









Posjet ZOO - Aušwicu ili Dahau u istoj park šumi ,a govorimo o Splitu,

park šumi Marjan i Zoo-u koji je sve samo to nije.I

Izvorište je Ebole u centru grada tako da nam ne treba niti Kenija ,niti Uganda!

Na samom ulazu zapuhnu me tako neopisiv smrad da su oči zamaglile,al odlučila sam ih naći i .....našla!

Kako je fotografiranje zabranjeno, a sad mi je jasno i zašto,o tome ću vam pisati naknadno
jer nemam puno vremena sada za pisanje ,moj mob predratni snimio je sve što je trebao snimiti pa kad prenesem nekako već slike ,onda ćemo drugačije razgovarati gospodo dogradski ,prigradski,međugradski ,zupanijski i i drzavni oci ,praoci i potomci...

i treće; VIKTORE srce milo,gledali smo se u oči i prepoznala ih nisam .....;

a ono mladunče u kavezu do tvoga nikako mi nije jasno čemu će posluziti?....

Da li će tebe zamijeniti kada te smaknu u tiho pa obmanu nas kako si to Ti

kojem kao " ništ ne fali".
.....




Demetrije-tigre Lavljeg srca...

na oštrici stijene suva kamenjara ugibaš....

gledam te ,suze ne pomazu......

sav bijes o lanac čvrsto vezah,

jer konopi bi davno pukli!



slikah Vas kradom i opet ,opet kozjom stazom ću k ..Vama,jer naprosto ne mogu vjerovati!!!!



Kasnije,puno kasnije silazeći samo meni znanim kozjim stazama naletim na " hvale vrijedan objekt -ugostiteljski dakako Vidikovac kvadrature meni nepoznate al vrhunskog mramora da!



Malo pak nize u lijevu stranu na stablu natpis;



Umirovljeni liječnici
specijalisti

parcela 14




To Vam je dakle Vaša Tajna misija gospodo čelnici grada!








.............................................................................................




Za Lavlju stijenu, Vodozemce, Nadzemce, Podzemce,,Staru hizu,krokodila trotonca ,
a i Tvoga brata Maksimirskog svi znaju ,a i za Tebe i Demetrija znaju ,
a stigo i novi Lavonja-Glavonja -Car, dok i dalje čekaju i Vas dvojicu...
...................


rekoše mi ; utišaj se,ne talasaj,riješit ćemo....




E pa NEĆU VIŠE ŠUTJETI!!!!!




A sad ;usporedimo ulazne karte,dobro pogledajte Onu gore i ovu ,cijena nije bitna u ovom slučaju ,već podaci na računima....







Post je objavljen 05.09.2014. u 13:12 sati.