Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.00 sati A evo dok čekam subrata Isusovu ovcu br. Mirka da uz njega učinim uobičajene đire hodalicom po hodniku da počnem sa razmatranjem nekim. Bez daljnjega tko god ti bio dobro je da imaš svoj uredan duhovni život. Što kaže ona knjižica 'Nasljeduj Krista' 'Čovjek koji neuredno živi sličan je stoci što ugiba'. Imamo svoje dostojanstvo i trebamo se za njega brinuti. Iskusni duhovnici će reći čovjek mora imati svoju duhovnu higijenu. 20.46 sati A idemo dalje sada nakon što sam izbrevijario svoje redovničko. (Redovnički sleng koji znači iščitati svoj redovnički brevijar.) A prije toga sam odradio svoje đire po hodniku. Aha ono smo sa duhovnom higijenom krenuli. Bogu sam zahvalan što sam abecedu duhovnog života učio od vlč. Tomislava Ivančića. Vjerujte ono što sam od njega slušao u Selskoj ovdje u Zagrebu kao student filozofije uklesano je u mom srcu kao velika vrijednost. Imati uredan duhovni život znaci biti čovjek molitve. Kad se proviri u taj svijet duha javit će se potreba za duhovnikom. Nađete nekog normalnog svećenika (koji nije udren u glavu) s kojim ćete povremeno moći učiniti duhovnu ćakulu - bakulu.

Post je objavljen 01.09.2014. u 08:58 sati.