Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.49 sati Aaa vrijeme je od naših 'krpica'. I baš je dobro što me malo prije sestrica njegovateljica ubacila u 'krpe'. Dan je Gospodnji, nedjelja je napose svečan dan za nas starčeke Isusove ovce. A zna se Bože moj središnje okrijepilište nas Njegovih ovaca je sveta misa. Predvodio je naš superior p. Mijo Nikić za kog sam se osobito pomolio da mu budem uvijek dobra ovca. Ma baš sam urađivao Ogorsko silo koje ću večeras razaslavati. Ono što mi je intrigantno je: od čega je mene Isus oslobodio. Nije toliko upitno od čega me je oslobodio kao pojedinca od čovječanstva. Jer ono od čega je oslobodio čovječanstvo oslobodio je i mene. Hvala zaista Mu hvala što sam sada izvan dosega sotonskih vila. Hvala Mu što je zlo koje na me nasrtalo utkao u budućnost moju koja će biti onih 'puno lipi stvari'. Hvala mom Isusu što ću i danas moći biti sa mojim Pečnik-ovima u điru mojim Zagrebom. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 31.08.2014. u 18:25 sati.