Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Muškarci-žene hehe



Grupa udanih zena bila je na seminaru sa temom
" Koliko ima ljubavi u vasem braku? "
Pitali su ih:
-Koliko vas voli svoje muzeve?
Sve su podigle ruke.
-Kada ste posljednji put rekle muzu da ga volite?
Neke su odgovorile danas, neke prije par dana, a neke se ni ne sjecaju.
Onda su im rekli neka svojim muzevima posalju slijedeci SMS:
"Volim te duso" i da sacekaju odgovore...
Evo nekih odgovora od muzeva:
1. Ko je to ?
2. Ooo, majko moje djece, da li si bolesna ?
3. I ja tebe ! ( bio je samo jedan )
4. Kaj je sad ? Opet si slupala auto ?
5. Ne razumijem ? Kaj to znaci ?
6. Sta si uradila ? Ovaj put ti ne oprastam !
7. ! ! ! ? ? ?
8. Ne glumi ludilo, nego reci koliko ti treba love ?
9. Da li ja to sanjam ?
10. Ako mi ne kazes za koga je ova poruka, netko ce biti mrtav ! ?
11. Lijepooo sam te zamolio da vise ne pijes.
Ako tako nastavis, definitivno te ostavljam...



obilazio drug tito zatvore, pa naisao na cigana
zasto si ti cigo u zatvoru? pita tito
pricao sam viceve o tebi druze tito
hajde ispricaj jedan a da nije u vezi sa mnom pa cu narediti da te puste, rece tito
dobro; e, znas da je jovanka u drugu stanju, ali nije s tobom



Mujo:
- Haso jesi čuo novost? Nema više vojske za ove mlade.
Haso:
- A jesam. Neka smo mi svoje dali.
Mujo:
- Sjećaš se onog. Netko ode, pa mi čuvamo djevojku.
Haso:
- Tako si i ti meni Fatu pričuvao, pa je i oženio.
Mujo:
- Pa šta, hoćeš da ti je vratim?
Haso:
- Ma ne treba, bolje ovako kad treba ja je samo posudim.



Uhvatio Mujo Fatu sa Hasom u krevetu pa zagalami:
- Fato, što radite ti i Haso u našem krevetu?
Fata:
- Haso ti je egzorcist, istjeruje vraga iz mene!
Mujo:
- A kako je znao da te spopao?
Fata:
- Mala me stalno svrbila.
Mujo:
- Onda sam i ja najebao!
Fata:
- Zašto?
Mujo:
- Stalno me svrbe jaja!
Fata:
- Pa počeši se!”
Mujo:
- Ne pada mi na pamet!
Fata:
- Zašto?
Mujo:
- Vidi kako me Haso gleda!



Gdje žive srećne a gdje tužne žene?
Srećne žene žive u državi “Nevadi”.
Tužne žene žive u državi “Mali”.



Cesta uz koju je zivio farmer John postala je vrlo prometna, pa su njegove
kokosi pogibale
zabrinjavajucom brzinom.
-Morate nesto poduzeti: ovi divljaci ubijaju moje kokice! - pozali se on serifu.
Slijedeci dan su
radnici postavili znak na kojem je pisalo: "Oprez - skolski prijelaz!"
Nije pomoglo. Tri dana kasnije
farmer nazove serifa:
-Smijem li postaviti vlastiti znak? Serif se slozio. Kako se farmer nije
javljao mjesec dana, serif
odluci nazvati i provjeriti kakva je sad situacija.
- Jesi li rijesio problem s vozacima? - upita Johana.
-Jesam. Nakon sto sam postavio svoj znak, nije stradala ni jedna kokos!
- ponosno ce on.
Zacuden, serif je odlucio osobno doci i vidjeti o cemu se radi.
Na stupu u blizini Johnove farme
ugledao je komad sperploce na kojem je sprejem bilo ispisano:
"Nudisticki kamp - vozite polako
i obratite paznju na koke!!!



Kaze pedofil djevojcici :
Hoces da se igramo silovanja?
-Necu.
Opaa vec smo poceli .


Zene I mobilni:




Post je objavljen 26.08.2014. u 07:07 sati.