Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
11.49 sati Ha, da vidimo malo. Hvala Bogu mi Isusove ovce smo slavili svetu misu u 9.30 sati kao i svaki dan. Meštar Adis to vam je 'čovik i po'! Danas mi po rasporedu nije trebao doći, ali sam ga nazvao i zamolio da dođe, i doći će oko 14 sati. A je čuj dobro je da ljubim Gospodina ali ipak će On meni dati da promigam nogama po meštrima koje mi je poslao. Takav je nauk katekizma katoličke Crkve a to je i u to je i dio karizme nas Isusovih ovaca. Svatko od nas stavlja se Gospodinu na raspolaganje da On po NAMA učini nešto dobro. 12.10 sati Evo bas je navratio subrat Isusova ovca p. Ivan Gerovac koji me ohrabrio da samo naprijed AMDG, AMDG.

Post je objavljen 21.08.2014. u 16:18 sati.