Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
12.41 sati E a što ću vam govorit, kad zapuše Duh Sveti po pašnjacima Isusovih ovaca onda svakom zlu i nevaljaštini se smrači. Sretan sam i ponosan biti Isusova ovca. Jer u pravo vrijeme nas izvodi na tihane izvore i krijepi duše naše. Zbilja da mi je i dolinom smrti proći zla se ne bojim jer Isus je uz ovcu svoju. Hvala Bogu što me pokupio sa putova i raskršća i pozvao da budem Isusova ovca. Jer vidim On me je poznavao bolje nego ja samoga sebe. Kad sam ono 'osamdesetih' poželio biti samostanac. Već sam se bio zamišljao u smeđem habitu jer Franjo me oduševljavao. Ah sestrica voda, ah brat sunce... Isusovci kod kojih sam susreo Isusa su mi se činili zavrnuti. A eto moj Isus je izveo svoju vratolomiju i mene doveo u svoj ovčinjak. Sad vidim da je to dobro izveo. Kao Isusovoj ovci sveti Franjo mi je ideal. Ali ljubav prema Franji mi ne smeta produbljivati isusovačku karizmu. Evo baš gledam našega papu Franju. Baš zato što ga je vodila Franjina karizma on je uspio biti dobar isusovac. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 20.08.2014. u 15:02 sati.