Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

U-stav!

O pravu, bez prava ...

Imam pravo (unatoč preskakanju čitanja odluke i obrazloženja Ustavnog suda ....) iznijeti vlastito gledište (proističe iz poštivanja prava).

Tvrdnja AK47aaaa: Sve što imaju pravo saborski zastupnici, imam i ja pravo (referendumski). Sve što moraju saborski zastupnici moram i ja (uz napomenu kako saborski zastupnici moraju slušati mene a ja njih nisam dužan ... oni su zastupnici!)

Ako saborski zastupnici mogu izglasati kvotu za dvojezičnost na 1/3 umjesto na 1/2, oni su to napravili koristeći (saborsko) pravo a ne obavezu (proisteklu iz međunarodnog ili nekog drugog prava). Ustavni sud je morao poštivati pravo, kako bih ja poštivao odluke Ustavnog suda.
Ovako, kroz ladice i pretince saborskih odbora, međukonfesionalnih pododbora, sudskih hodnika i sobičaka moje je pravo pretočeno u obespravljenost.
Moja braća u Vukovaru pate zbog nepravde. Krvarili su i krvare zbog naše neodlučnosti i nesposobnosti. Krvare zbog prevare.

Vrijeme je Hrvatsku učiniti dostojnom življenja i najmanjem mravu ...


Hrvatska za sva vremena!





Post je objavljen 14.08.2014. u 01:12 sati.