Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.44 sati Osim što je doktrinarna vjerska istina da sve što imamo je Božji dar. Osjećam da je to sve u što sam uronjen. Preživjeli sustav za pisanje i ovaj mob na koji ovo pišem. Mogu reći kroz ove godine RBK (raspetosti na bolesničkom krevetu) sam se senzibilizirao za Božje darove. Gospodin je osobito velikodušan kroz ove godine moje RBK. Ovaj dio života nipošto nije ostavljenost od Gospodina, ne može se reći ni da je Gospodin zaboravio na mene. Usudio bih se reći da su ove godine moje raspetosti najvrjedniji dio života mi. Od srca vas web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 28.07.2014. u 16:38 sati.