Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
20.58 sati Ha, hoćemo nakon predivnog dana kojega je Gospodin preplavljivao sobom i svojim darovima, uraditi 'Razmatranje uz mob'. Zahvalan sam Gospodinu osobito za Višeslava Franića koji je svojim znojem i krvlju pokrenuo kamp za mlade Modrave. Za reć istinu tu je bio Vjeran Martić a i vaš 'onaj' (ja). Ali kroz godine ove moje RBK (raspetosti na bolesničkom krevetu) mediji nisu govorili istinu jer nisu spominjali one koji su živjeli za Modrave, na njima se preznojavali kopajući septičku jamu. Da, i oni su bili u 'saobraćajkí' ali su preživjeli i potegnuli krupan posao oko organiziranja prihvata mladih. A vozač (ja) je pao u komu i provirio to tamo 'gdi je liiipooo'. Ma eto, šteta što sam se vratio. A opet znam da sam se vratio da još projekata započnem. Od kojih jedan i naša web župa Gospe Sinjske (www.paterluka.blog.hr)

Post je objavljen 28.07.2014. u 08:30 sati.