Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Image and video hosting by TinyPic
14.14 sati Prva postaja' đira po Zagrebu je Konzum kraj Zrinjevca i 'slatkač' (ah, moja slabost = sladoled). 14.36 sati E već sam sredio 'slatkača', a već smo i na središnjoj postaji našega đira. Znate već da je to Cvjetnjak, koji se još kaže trg Petra Preradovića. Trg osobito drag, je tu je pravoslavna crkva, ali i kava je tu preda mnom na stolu. Moja Pečnik-ova je skoknula tu do obližnjeg T-com urediti nešto za 'onog' (mene) 15.08 sati Dar, dar, i ovo je dar. Kao i uvijek kad sam sa mojim Pečnik-ovima. Ovaj put su mi uredile da imam bežični internet na compu. 16.00 sati A sad? E a sad smo kod šjor Matoša snimili 'knev 17a kg', što ce se ujutro ukazati na web župi u 6.00 sati. Ne, ipak nije noć, da zapjevam onu dragu - 'Tiha noć'. Ma nekako mi je uvijek božićno u mom dragom Zagrebu. Nešto mi hrli ususret iz njegovih ulica i parkova. Nešto blago, tiho, hrabro, junačko, moje.

Post je objavljen 26.07.2014. u 18:54 sati.