Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.37 sati 'U dva sata trebam biti u Palmi.' Tako sam baš rekao sestrici njegovateljici koja me je ubacila u 'krpe'. Iz kojih bi trebao nešto uraditi za naše 'krpice, što se po knjiški kaže 'Glas iz krpa'. Dan tipičan subotnji. Kako me svake subote imam raskoš darova u ozbiljnoj sam opasnosti da postanem subotar. Premda mi je kao teologu jasno da je nedjelja puniji i svečaniji dan. Ali vjerujte zbunjuje me ova subotnja bujica. Gledaj samo ovo bila su mi dva moja meštra. A uradili su me 'prva liga'. Zamisli mogao ram na svojim, vlastitim nogama stajati PUNI minut i petnaest sekundi. Postaje sve bjelodanije da ću promigat nogama 'u punini vremena'. A to će biti samo za par godinica. A onda jutros mi je bio moj čovik, čovik i po, moj Maslo ili p. Vinko Maslać. I kao što je rečeno u dva sam u Palmi odakle će započeti đir Zagrebom uz moje Pečnik-ove. 'O velik je Bog svi slavimo Ga.' Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 26.07.2014. u 18:24 sati.