Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/skrpun

Marketing

'Ja sam te rodio ja ću te ubiti', reče Taras!

Što narodu poručuju neki branitelji, veliki broj crkvenih dostojnika i dio desnice?
Kažu svim svojim istupima i postupcima: 'Niste vi zaslužni za stvorenu državu, mi smo je stvorili i naša je te stoga budite manji od makova zrna i zavucite se u mišju rupu. Šutite jer dobro vam je dok i kruha imate jer ga niste zaslužili.
Kad vi stvorite svoju državu a to neće nikada biti, onda možete nešto reći a sve dotle vi niste pravi hrvati i ne volite državu hrvatsku kao mi i nećemo vam dozvoliti niti da je uzimate u svoja usta a kamoli svojatate'.
Mali Bogovi među nama koriste svaku šansu kako bi zajahali tuđu grbaču i tako ostvarili 'hrvatski san' jer vrijeme leti i starost brzo stigne pa ako ne povijest makar će ga upamtiti, neki po parama a neki po zlu.
Kako reče majčica od susjeda: 'lud je svaki koji se nije obogatio u ovom ratu'?

Sjetimo se da smo svi roditelji, ili skoro svi, i da imamo djecu. Kad dijete odraste i krene svojim putem nerijetko se ne slažemo s onim što čini. Ne slažemo se ni s životnom-im odabranicom-ikom i što učiniti?
Hoćemo li joj-mu upropastiti, likvidirati ih ili pustiti da žive svoj život?
Sjetimo se da taj život koji smo im dali nije naš, to je njihov život!


Post je objavljen 26.07.2014. u 13:55 sati.