Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Dobro je meni zaželjela moja baba Jaka: 'Sve ti cviće cvalo - mile moj!' A nego kako sve mi cvita i danas. Jutros mi je došao meštar Adis i baš kako valja me uradija. Zamisli molim te uz njega sam do ispred kuće hodao na svojim, vlastitim nogama. I već sam se skoro zaputio na đir Zagrebom ali sjetio sam se to ću poslijepodne uz moje Pečnik-ove. 11.25 sati Cvita, cvita... Ma baš mi je iz sobe izašao dragi čovjek, prijatelj još iz 'osamdesetih' p. Vinko Maslać. A prije njega mi je bio i onaj drugi moj izvrsni meštar - koji me uradija 'stani - pani'. A za malo vremena u đir Zagrebom. Ma zbilja sve mi cviće cvita!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 26.07.2014. u 11:37 sati.