Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.09 sati Hvala dragom Bogu na ovom danu (petak), a napose mu hvala na danu koji slijedi - suboti. Ovoj sutrašnjoj ali i na svim subotama moje dugogodišnje RBK (raspetosti na bolesničkom krevetu). Hvala Gospodinu Bogu našemu jer kroz sve te godine su me obilazile moje Pečnik-ove. Koje su utjelovljenje onih Isusovih riječi: 'Bolestan bijah i pohodiste me.' One dvije to su vam baš kršćanke, sestre su. One dvije su zauzele mjesto Gospodinovo koji mi je obećao kad sam se redio za svećenika (1992). Rekao mi je tako glasno da je odjekivalo čitavom katedralom: 'OD SADA TI SI MOJ!!! Pazit ću na tebe kao na malo vode na dlanu.'

Post je objavljen 26.07.2014. u 09:01 sati.