Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/parasomnia

Marketing

... yeah, hun, i willl...

Nakon nekoliko sati objašnjavanja što je to rakija zaključili smo da je zlo, izravan oblik smrti i zahtjeva ljudske žrtve, Hrvati su lud narod jer rakiju mogu konzumirati umjesto doručka, kod njih preko oceana je malo mirnije. Koliko nas je koja tetovaža bolila i koja je priča iza tinte, čija je baka bila bolji kuhar i kako miriši koža po kolačima i medu ... nekako, popodne nam je prošlo za čas. Spakirala sam ga za put, zbilja je trebao doma... no nije. Moje slaganje rečenica ga je očaralo... kao što je mene deathcore pranje zubiju. Zjutra dok sam se vratila sa kruhom i svježom kavom, upalio je laptop, haha apsolutno kontradiktorno njemu, iz zvučnika se začulo ...

...a beautiful girl can make you dizzy
like you've been drinking jack and coke all morning
she can make you feel high
full a single greatest commodity known to man
promise, promise of a better day...


Dobila sam poljupce i pijane sms-ove. Dobila sam maškanja i ples u krilu, haha, da, i iznenađenja, spojeve, ljubavne ugrize i filmove, riffove i telefonske pozive iz svakog grada gdje se zatekao na turneji, preuzeo me, potpuno. Aposlutno kontradiktorno.

...promise of a greater hope, promise of a new tomorrow
this particular aura can be found in the gait of a beautilful girl
in her smile and in her soul and the way she makes every
rotten little thing about life seem like its gonna be ok...


Još samo pet minuta sna, tiho je promrmljao...Iz sobe sam izašla na prstima.. Ok, ali za 5 minuta se izvuci iz kreveta, zakasnit ćeš na vražiji bus, a onda i avion i onda smo oboje pokojni... yeah, hun, i willl...

Image and video hosting by TinyPic


haha a šta sad.... ok je =)

Post je objavljen 23.07.2014. u 01:06 sati.