Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

www.facebook.com

Image and video hosting by TinyPic
- Čitala sam vaš status, samo sam vam htjela napisat da u Božjim očima vaš radi vrijedi stostruko više nego što vam se čini. Na moj život su Modrave ostavile veliki trag, dobro mi se sve ucrtalo u glavi. A vaša knjiga (Ljubav je zaista neslomljiva) je moja večernja molitva, uz vaše riječi sve postaje jasnije i dobiva smisao, samo meni ste mnogo puta pomogli, a koliko nas je takvih! Jednom ste napisali da su svećenici sam Isus, u Vašem slučaju je doista tako, dali ste cijelog sebe za služenje ljudima, vaša patnja i mudrost i providnost kojom je rezultirala olakšavaju život mnogima. Ne znam što bih vam više napisala da vam dočaram koliko puno činite! Hvala Vam pater Luka što postojite!
- AMDG = Ad maiorem Dei gloriam = Sve na veću slavu Božju (isusovačko načelo)

Post je objavljen 22.07.2014. u 10:39 sati.