Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Večernje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
17.10 sati A eto već sada započnimo naše 'Večernje razmatranje uz mob'. Evo baš gledam ovu web stranicu www.laudato.hr koja me usosila. I mogu reći da mi nije krivo da su me angažirali. To su baš naši ljudi. Čine ono što i meni ideal činiti. Mislim da je dobro da me ima, jasno kao svećenika. Jer ovako nikakav, stisnut ovim nemogitisom (stanje kad ne možeš ovo, ne možeš ono…) bilo bi razumljivo da se povučem u svoju redovničku ćeliju. Ništa rad, ništa apostolat. Ali jel'da ne bi valjalo da budem nevidljiv? Moja karizma me tjera radi, uvijek radi. Slavi Gospodina Boga svoga. A ma znaš nije meni bez razloga ostao u funkciji 'zlatni palac' sa kojim plešem po mobu i tako nastaje ovo što čitate. Da kažem i to da posve ozbiljno radim, činim sve što mogu da 'promigam nogama' ili kako se to vulgarno kaže da prohodam. Tri meštra (fizioterapeuta) su angažirana. Sve, baš sve za veću slavu Božju. A to će biti i moji koraci.

Post je objavljen 21.07.2014. u 17:51 sati.