Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

www.facebook.com

Image and video hosting by TinyPic
- Poštovani pater Luka! Zovem se …, bio sam nedavno u Međugorju. Tamo mi je fratar odbio odriješiti grijehe i za pokoru sam dobio zadatak da nađem nekog "pametnog" ali baš pametnog kako je on rekao svećenika kome da se obratim sa svojom kompliciranom životnom situacijom. Ja mislim da ste Vi vrlo pametan i razuman čovjek te sa dovoljno iskustva da mi pomognete. Sad imam 35 god. sa 21 god doživio sam snažno obraćenje života te sam počeo ozbiljno poštivati Božje zapovijedi. Bio sam na raznim duhovnim seminarima te sam dobio razne blagoslove od Boga. Na duhovnoj obnovi kod velečasnog Suca jedan mi je svećenik iz Slovenije rekao da me Bog zove na duhovno zvanje, a opet isto tamo jedna časna sestra koja je imala dar nutarnjeg govora je rekla da se trebam ženiti. Shvatio sam da ipak trebam odlučiti sam što ću. Kad sam imao 26 god na hodočašću u Međugorju sam upoznao jednu djevojku koja mi se jako svidjela ne toliko fizički već nutarnjom ljepotom, pristojnošću, poniznošću i pobožnošću. Krenuo sam je tražiti po crkvama u Sisku i tako jedne nedjelje sam je našao u Sv. Kvirinu. Prišao sam joj poslije mise....i tako malo po malo vjenčali smo se u Sv. Kvirinu kad sam imao 28 god. Za god dana rodila se i naša kćer. Međutim, od početka braka njena rodbina je branila da se ona uda za mene jer ja sam obraćenik i tako dalje. U braku njena se rodbina, a naročito majka jako petljala u naš brak. Majka joj svaki dan ide na misu te sam mislio da s tom ženom neću imati problema. Inače živjeli smo u kući katnici na katu, a njena majka u prizemlju. Ona je kupila tu kuću još prije braka, ali ju kreditno otplaćuje sljedećih 25 god, a ja sam digao kredit da bih tu kuću sredio. U početku je to sve izgledalo dobro, ali ja sam težio privatnosti, a njena majka je htjela "komandirati" s nama i tu je dolazilo do svađa. Najzad, ona je odlučila pod utjecajem majke napraviti ugovor o bračnoj imovini kako ja više ne bih prigovarao za njenu majku i sl. kojim bi njena kuća bila sva njena s tim da meni isplaćuje novac koji sam uložio u tu kuću. Ja sam joj rekao ako to učini ja idem van. Sve sam mislio opametit će se i naći ćemo neko rješenje, ali ona je samo gledala kako udovoljiti majci te je zaboravila da smo "jedno tijelo". Ona je zbilja napravila taj ugovor i ja sam otišao od nje i njene majke na stan, mislio sam opet opametit će se, doći će za mnom, a valjda ćemo se i odvojit od njene majke i slobodno živjeti. Ali, četiri mjeseca je prošlo, a ona nije došla vidjeti ni gdje sam. Ja sam često dolazio viđati naše dijete koja je bila oko 1 god stara. Imam problema i sa druženjem s djetetom jer isto kao što je njena majka posesivna prema njoj tako je i ona posesivna prema našoj kćerci. I tako su prolazile godine, živjeli smo odvojeno. Ja sam pokušavao spasiti naš brak. Nudio sam joj ajmo ispočetka, kupit ću kuću, stan na kredit bilo što, ajmo u podstanare da spasimo našu obitelj. Ali ona je samo slušala majku i nikako ništa mimo nje. Prošlo je i 4,5 god tako odvojenog života. Ja nikad nisam imao hrabrosti potegnuti rastavu braka iako sam bio dosta zakinut za viđanje s djetetom. Međutim, ona je najzad potegnula civilnu rastavu braka. Ja sam je tada još jednom molio da to povuče...da probamo još spasiti naš brak..ali uzalud. Tako već godinama sam bio sam i dolazile su želje za ženom...nisam se ženio da bih bio bez žene...molio sam Boga da već više se nešto dogodi ili da se moj brak obnovi ili da nađem neku drugu ženu da ne budem sam. Desilo se ovo drugo te se već 7-8 posljednjih mjeseci viđam sa jednom ženom. Ona je uz mene, skoro živimo zajedno..spavamo. Jako me poštuje, ali što dalje ne znam. Ona ne ide baš u crkvu ali je jako dobra kao osoba. Počela je nedavno ići na hodočašća i više upoznavati Boga i vjeru. Kako se to druženje dešavalo s njom ja sam već nekoliko puta pokušavao to prekinuti jer me tišti to što ne mogu u crkvi na pričest. Ali kad vidim kako plače za mnom, kako joj je stalo do mene..kako bi sve ostavila radi mene..nekako ne mogu je ostaviti. Počeo sam tražiti i put kako dobiti proglašenje prve ženidbe ništavnom, obratio sam se župniku Sv.Kvirin Sisak koji me je vjenčao u crkvi ali on mi nije htio puno pomoći. Obratio sam se i međubiskupijskom sudu u Zagrebu, ali oni me prvo traže i civilnu rastavu koja je još u tijeku. Žena s kojom se družim ima 34 god, htjela bi dijete..I ja bih htio još djece..ali bez crkve..bez pričesti...bez Isusa što vrijedi bilo što? Eto nisam se htio naći u ovakvoj poziciji...htio sam živjeti po Božjim zapovijedima i za obitelj ali eto ispalo je kako je ispalo. Molio bih pomoć i Vaše mišljenje o mojoj situaciji.
- Ehe lipi moj ne znam da li znaš da sam u nikakvom stanju nakon 'sobraćajke' raspet na bolesničkom krevetu. Koliko sam razumio ti si zanimljiv i izazovan slučaj za duhovnike. Zato te usrdno molim razumi me što ti ne mogu dati potrebnu riječ doli te uputiti traži dalje. U Zagrebu ima puno svećenika koji ti mogu pomoći. Od srca p. Luka

Post je objavljen 21.07.2014. u 11:50 sati.