Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Večernje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.13 sati Hajmo s pomoću Božjom na posao. Dan je dao svoje, ubačen sam u 'krpe' i trebalo bi uraditi 'Večernje razmatranje uz mob'. Iskreno rečeno sad baš imam tremu. Jer vidim počelo me se doživljavati kao katoličkog novinara. Ovi sa www.laudato.hr se baš ne šale. A što se tu može idemo sa laganim duhovničkim tekstićima. Jer za neku ozbiljniju teologiju nisam jer sam bez znanstvenog aparata. Baš si mislim ova RBK (raspetost na bolesničkom krevetu) je rudnik vrijednih teoloških spoznaja. Sjećam se danima sam prevrtao po knjigama na Rimskoj Gregoriani ne bili dokučio smisao križa Kristova. A sada ovako godinama raspet na bolesničkom krevetu mnogo toga mi sjeda. Možda ne toliko racionalno ali osjećam sada sam uključen u taj proces raspinjanja. U prilici sam kanalizirati plodove Kristova križa. Što i činim. Usmjeravam te plodove križa Kristova na moju mlađariju da zaista postanu proročki znak u Crkvi u Hrvata i da ih tako Crkva i doživljava.

Post je objavljen 21.07.2014. u 08:54 sati.