Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Večernje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
20.09 sati Nakon što iz 'krpa' odgledao tv - dnevnik i nakon što sam svoje redovničko 'izbrevijario' (p.s. izmolio redovnički brevijar). Red je uraditi naše 'Večernje razmatranje uz mob'. Oh, ode nam Živko Kustić. Taj me čovjek naučio mnogo čemu. Ali osobito sam mu zahvalan što mi je objasnio što je to Crkva u Hrvata i naučio me voljeti je. Ne brinem za njega jer uvjeren sam i on je prispio u onu pučinu ljepote u koju sam bio provirio. A eto vraćen sam da još duram. Rekla bi moja baba Jaka 'Duraj, duraj pa ćeš u raj.' Eh ali raj treba zaslužiti. Treba raditi, raditi. A ne puzati. Pa makar i ovako nikakav, oduzet, razapet godinama na bolesničkom krevetu - nema puzanja! Pa se odričem puzanja, osim što sam web župnik i sms propovjednik sam. Baš ujutro, kao i svake nedjelje i blagdana razaslat ću par stotina tkz. 'knev' (komentar nedjeljnog evanđelja). Tako da će moje sms - župljane mob potaknuti na svetu misu. To će biti ovo: 'Ne budi sitna duša ili kukuljotrebac! Isus lijepo kaže: 'Ne čupaj kukolja'. Osvrni se na dobro, pogledaj što valja, uoči pšenicu. Prepoznaj kako napreduje, ohrabrujućim pogledom je pogledaj da bude još bolja. A i samog sebe nadvisi! (knev 16a kg)'

Post je objavljen 20.07.2014. u 08:34 sati.