Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/eurosmijeh

Marketing

Daje se na znanje hehe



na jednoj strani obale je bio medo koji je jeo kupine a
na drugoj zeko
- ej medo dodji da vidis sta sam ja vidio!kaze zeko.
- ne mogu zeko jedem.
- ma dodji kad ti kazem iznenadices se race zeko.
- necu! odbrusi mu medo.
ali zeko i dalje navaljuje i rjesi medo da ipak ode kod zeke. udje u vodi zamalo se
ne udavi. kad je dosao kod zeke zeko mu kaze
- ej medo vidi koliko na onoj drugoj strani ima kupina!



Pruzili se crnogorac i crnogorka na krevet da odrade posao,nastupi faza
skidanja i kad su skinute gacice crnogorac vidi da je sve dole obrijano,cakli se.
Upita u cudu:
A dje ti je "RUNO"?
Crnogorka ce na to:
Jesi ti ovde da jebes ili pletes!



idu dvije kifle ulicom. Naidje perec, kad ce kifla onoj drugoj "vidi ove komplikacije"



Postoje tri vrste lizanja.
- Lizanje sladoleda radi slasti,
- lizanje picke radi strasti
- i lizanje dupeta radi vlasti.



Kaže žena mužu: - Voljela bih da si kao kalendar!
Muž sa osmijehom na licu zapita:
- Da li zato da bi me gledala svakoga dana?
Žena odbrusi: - Ne, da bih te mijenjala svake godine!



Moja plata mi šapuće: - Hajde da izađemo negdje.
A ja joj kažem: - Mala si još, sjedi kod kuće!



Sjede Mujo i Haso u kafani u Derventi i piju, pa poslije pete rakije
povedu razgovor o muško-ženskim odnosima. Haso ispali:
- Meni ti moja Habiba stalno prigovara da više nema džentlmena među muškarcima...
Mujo odmahne glavom: - Jok, bolan, nije istina, evo ja neki dan držao
Fati kišobran da ne pokisne! Haso zadivljeno upita:
- Kada?
Mujo otpije i odgovori: - Dok je mijenjala gumu kod Doboja …


Rom po struci:




Post je objavljen 16.07.2014. u 07:06 sati.